Про підсумки моніторингу рівня адаптації учнів 1, 5 класів до навчання
Довідка практичного психолога про стан адаптації учнів 1 та 5 класів12:10 09.11.2020
Про підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів 1-3 класів
у 2021-2022 н.р.
Організація освітньої діяльності початкової освіти у 2021-2022 навчального року здійснювалась відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 №988-р), Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21. 02.2018 №87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2019 №688) (у 1-3 класах), Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 №462 (у 4-х класах), освітньої програми школи, розробленої на основі: - для 1-2 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), Типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 №1272); - для 3 класу – Державного стандарту початкової освіти (2018), Типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 №1273).
На 1 вересня 2020-2021 навчального року у початковій школі навчалися 7 учнів (протягом семестру вибули 2 учні). Навчальний матеріал, передбачений освітніми програмами для 1-3класів, та календарно-тематичним плануванням, учителями початкової школи виконано в повному обсязі. Електронні журнали ведуться на платформі «Нові знання» відповідно до рішення педагогічної ради Божківської початкової школи №1 від 31.08.2021 року, згідно вказівок до ведення класного журналу (наказ МОН України №1096 від 02.09.2020 р. «Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення класного журналу учнів початкових класів НУШ» та Лист МОН України №1/9-174 від 30.03.2021 року щодо уточнення здійснення оцінювання результатів навчання учнів 3-х класів НУШ).
При оцінюванні учнів 1-2 класів використовувався інструментарій для формувального оцінювання. Для оцінювання як наскрізних умінь, так і результатів навчання учнів вчителі 1- 2-х класів застосовували твердження «має значні успіхи», «демонструє помітний прогрес», «досягає результату за допомогою вчителя», «потребує уваги і допомоги». Внутрішній моніторинг результатів навчальних досягнень учнів 1-2 класів показав, що: - «Мають значні успіхи» - 0 учнів (0% контингенту учнів 1-2 класів), - «Демонструють помітний прогрес» - 0 учнів (0% контингенту учнів 1-2 класу), - «Досягають результату з допомогою вчителя» - 3 учні 1,2 класів (60% контингенту учнів 1-2 класів), - «Ще потребують уваги і допомоги» - 2 учні (40% контингенту учнів 1- 2 класів). Це свідчить про недостатню підготовку дітей до школи та адаптацію їх до навчання.
Семестрове оцінювання учнів 3 класу здійснювалося за чотирирівневою шкалою, характеристикою наскрізних умінь, а його результати позначалися у початковому, середньому, достатньому, високому рівнях - словесно. Під час оцінювання визначався рівень сформованості кожного загального навчального результату, визначеного Державним стандартом початкової освіти, у відповідності до логіки та послідовності його формування згідно навчальною програмою. Із 4-х учнів 3 класу - високий рівень навчальних досягнень мають 0 учнів (0% контингенту учнів), достатній – 2 учні (50% контингенту учнів 3 класів), середній – 2 учні (50% контингенту учнів), початковий – 0 учнів (0% контингенту учнів).
Серед причин зниження рівня навчальних досягнень учителі називають:
- відсутність зацікавленості учнів предметом;
- відсутність уваги при виконанні завдань;
- складність вивчення окремих тем з предметів;
- послаблення уваги з боку батьків, відсутність контролю за навчанням;
- систематичне не виконання домашніх завдань;
- небажання працювати в умовах дистанційного навчання
Про підсумки моніторингу рівня адаптації учнів 1, 5 класів до навчання
Довідка практичного психолога про стан адаптації учнів 1 та 5 класів12:10 09.11.2020
12:10 09.11.2020
Про підсумки моніторингу рівня засвоєння учнями знань під час карантину
Довідка про підсумки моніторингу рівня засвоєння учнями знань з української мови та літератури під час карантину12:10 09.11.2020
Моніторинг досліджень навчальних досягнень учнів за ІІ семестр 2019-2020 н.р.
Відомості про проведені результати моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів Божківського НВК10:47 25.06.2020
Моніторинг рівня навченості учнів 5, 7-9 класів Додаток до наказ
Додаток09:55 25.06.2020
Моніторинг рівня навченості учнів 4 класу за І семестр
09:55 25.06.2020