Підсумок за розділом "Світ дитинства у творах українськах письменників"
І. Вступна частина
Добрий ранок.Розпочитаємо урок літературного читання.
ІІ. Основна частина.
Сьогодні ми завершуємо вивчати розділ "Світ дитинства у творах українських письменників". Пригадаємо опрацьовані вірші й оповідання, удосконалимо свої знання й уміня. За кожну правильну відповідь ви будете на чистому аркуші паперу малювати сніжинки. Напикінці уроку підіб'ємо підсумки і зя'суємо,хто кращий знавець вивченого розділу.
І. Бліопитування (за кожну правильну відповідь сніжинка)
- як називається опрацьований рзділ?
- з яких те складається?
- Назвіть прізвища авторів, з творами яких ви зустрічалися у розділі?
- назвіть твори, які найбільше вразили, запам'яталися.
2. Робота з віршами.
Гра "Впізнай твір за рядками"
- От картина так картина!
Що малюнок,то й новина.
- Пароплав, пароплав,
А за ким ти сумував?
- Біле поле полоьняне
Рівно ткане, чисто пране.
- Всеумійко майстер Павлик
Змайстрував швидкий кораблик.
- Вжк напряла хуртовин
На шапки дляверховин
- Хиталочка-гоудалочка
Не забавка мені.
2. Робота з оповіданнями.
1) Гра "Ланцюг слів"
(за правильну відповідь сніжинка)
- За поданими словами упізнайте, героями яких оповідань були ці персонажі та хто їх автор?
- Дівчатка, тринадцятирічна Таня, восьмирічна Ніна;
- МИшко, дідусь Микола, дідусь Іван;
- Наталочка, кошеня;
- Славко, Гриньо, маленька Леся;
- Славко, Катруся, пятикласники, другокласник Вітько.
2. Бесіда за змістом.
Чим оповідання відрізняютьсявід вірша?
- З чого складається текст?
ІІІ. Заклячна частина
Ось ми ппригадали твори вивченого розділу. Підрахуйте скільки у вас сніжинок. Хто у нас найкращий знавець розділу?