A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Божківський навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа І-ІI ступенів - дошкільний навчальний заклад"
Кролевецької районної ради Сумської області

зарубіжна література

03.04.2020

Зарубіжна література. Третє квітня. Класна робота.

11:50 03.04.2020

20.03.2020

Зарубіжна література. Двадцяте березня. Класна робота. Композиція п'єси. Образна система.  Опрацювати матеріал карток та схем, законспектувати поняття про "ібсенізм". Відповідати на запитання на картках.  Домашнє завдання: скласти і записати асоціативне гроно до образу Нори (або ментальну карту).

11:00 01.04.2020

31.03.2020

Зарубіжна література. Тридцять перше березня. Класна робота. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу. І.  1. Записати асоціативне гроно до слова «сім*я» (до десяти слів). Поміркуй (усно), чому героїню твору звинувачували в легковажності й брехливості, а драматурга – у намірах зганьбити шлюб і зруйнувати сім*ю? Подумай (усно), чи актуальна драма «Ляльковий дім» у наш час. ІІ. Запиши, кому із героїв п*єси належать фрази. «Мені вистачить сил стати іншим». «Сідай. Розмова буде довга. Мені треба багато чого сказати тобі». «Хай ця нещаслива таємниця з*явиться на світ Божий. Хай вони нарешті поговорять між собою щиро. Неможливо, щоб далі це тривало – завжди ці таємниці, виверти» «Хай так. Але ви не мали права кидати мене замість іншого». «Піти, не залишивши навіть найменшого вдячного погляду, навіть хвилинного співчуття…нічого, крім порожнього місця, яке може бути зайняте першим стрічним». «Бачите, деяких людей любили понад усе на світі, а з іншими якось найбільше хочеться бути». «Ні, це не просто нечувана впертість! Через те, що ти понадавала тут необдуманих обіцянок поклопотатись за нього, я зобов*язаний…» «Я в це вже не вірю. Гадаю, я передусім людина. Знаю, що більшість буде на твоєму боці, і що в книгах пишуть те саме» «Тепер я зможу знову піднести своє добре ім*я».  «Мені треба побути самій, щоб розібратися в самій собі й у всьому іншому. Тож я не можу лишитися». ІІІ. Опрацювати таблицю «Символи та їхнє значення» Символи Значення Ляльковий будинок Дім із фальшивими цінностями Новорічна ялинка Спочатку – зелена та гарна, потім – облізла й непотрібна, як і сімейне життя Нори Печиво Спочатку їла його, ховаючись від чоловіка, потім стала їсти відкрито. Тобто спочатку була «лялькою», а потім стала живою, мислячою людиною. Маскарадні костюми Життя має внутрішній і зовнішній бік, змушує знімати маски і показувати справжнє обличчя Різдво Народження чогось нового у житті героїв Образ тарантели Емоційний танець як передвісник потрясінь   Домашнє завдання: «Вільне письмо»: записати настанови Норі та Торвальду (по 5-7 порад кожному герою).  

12:08 31.03.2020

17.03.2020

Зарубіжна література. Сімнадцяте березня. Класна робота. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Зі с. 239 записати і вивчити теоретичні визначення.  Усно аналізувати образні характеристики головних героїв твору - Нори та Хельмера.  Домашнє завдання: дочитати твір, дію ІІІ. Відповідати на запитання на с.  250: номер 1-7 усно, номер 8 письмово.

22:34 17.03.2020

13.03.2020

Зарубіжна література.  Тринадцяте березня. Класна робота. "Ляльковий дім" Г. Ібсена як соціально - психологічна драма.

18:46 15.03.2020

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень