A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Божківський навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа І-ІI ступенів - дошкільний навчальний заклад"
Кролевецької районної ради Сумської області

Історія України

Дата: 02.04.2020 22:36
Кількість переглядів: 65

Тема: « Пам′ятки і пам′ятники історії рідного краю»

Як ви розумієте вислів:«Історія - це жива пам’ять навколо нас»?

Пригадайте,  що  таке  краєзнавство.  Як  саме  історичні  пам’ятки відображають історію навколо нас?

Робота над понятійним апаратом:

Культурна спадщина – сукупність успадкованих людством від попередніх поколінь  об’єктів матеріальної і духовної культури.

Пам’ятка культури – визначна споруда, археологічний об’єкт чи витвір мистецтва, який є частиною культурної спадщини країни, людства і охороняється законом.

Залежно від наукової, історичної і художньої цінності пам’ятки культури бувають світового, державного і місцевого значення.

Українське законодавство розрізняє 8 видів пам’яток:

  • Археологічні
  • Історичні
  • Монументального мистецтва
  • Архітектури
  • Містобудування
  • Садово – паркового мистецтва
  • Ландшафтні
  • Об’єкти науки і техніки

 

Ознайомлення з пам’яткою «Як дослідити історичну пам’ятку»

1.  Що це за пам’ятка? До якої групи вона належить?

2.  Де вона розташована? Як вона виглядає?

3.  Коли було створено пам’ятку?  (вкажіть століття або точну дату, якщо її можна встановити)

4.  Яким  подіям  у  минулому  чи  історичним  діячам  присвячена  дана

пам’ятка? Що вона засвідчує?

5.  Хто створив дану пам’ятку?  ( ім’я архітектора,  художника,  скульптора, інженера тощо)

6.  Якщо ви  описуєте архітектурну споруду або витвір  мистецтва,  пригадайте,  які  особливості  характерні  для  архітектурних  споруд  або художніх  творів,  обраних  вами.  Пам’ятайте,  що  встановити  особливість  —  означає  знайти  те,  чим  ця  пам’ятка  відрізняється  від подібних до неї.

7.  Чи відображає ця пам’ятка історію та культуру  одного народу чи усіх народів, що жили поруч?

Письмово дослідити історичну пам’ятку села, м. Кролевця  за наведеним планом

(пам’ятник, церква та ін..)

 

Що нового ви дізналися про історичні пам’ятки села?

Чому  потрібно  зберігати  історично-культурні  пам’ятки?  Хто  має  бути в цьому зацікавлений?

Д/з  Підготувати розповідь про пам’ятку історії рідного краю. Повторити дати, поняття

 

 


« повернутися

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень