A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Божківський навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа І-ІI ступенів - дошкільний навчальний заклад"
Кролевецької районної ради Сумської області

03.04.2020

Дата: 03.04.2020 11:32
Кількість переглядів: 227

Українська література. Третє квітня. Класна робота. Образи хлопчиків та дядька.

 

1.Записати у робочі зошити теоретичний матеріал про оповідання:

Тема: розповідь про лося, який, вирвавшись із одної біди, потрапив у іншу.

Ідея: гармонія світу природи та людини; уславлення доброти та допомоги, але засудження жорстокості.

2.Треба порівняти образи братів-підберезовиків та дядька Шпичака з оповідання. Сформулюємо риси спільного та відмінного, запишемо табличку в зошит.

Брати

Дядько Шпичак

Спільне

Родичі, живуть в одній місцевості серед красивої природи, розуміють її значення в житті людини

Відмінне

-маленькі, але розумні та справедливі
—«гриби-підберезники»
—обидва плечисті, обидва з широкими, лагідними лицями
—добрі, милосердні, чесні, непідкупні
— брати — уособлення добра
— старший брат був розсудливий та відважний
— маючи малі сили і велику сміливість та кмітливість, рятують великого звіра

-«кругленький, з підпалкуватим, добре випеченим обличчям, в розтоптаних, з довгими халявами, чоботях»;
— злий;
— жорстокий;
— боягузливий;
— схильний до безглуздих і необдуманих вчинків;
— по-споживацькому ставиться до природи;
— дорослий, але нечесний і несправедливий;
— безжальний.

3.Перевірка засвоєних знань. Самостійна робота.

Прочитайте уривок із тексту та виконайте завдання до нього: «Тепер дядько дивився на звіра і хотів вірити, що лось оживе. Так, як ще недавно дітям, йому дуже кортіло, щоб лось підняв голову, звівся на свої стрункі міцні ноги і неквапно побіг до лісу, як він ще недавно біг, поки дороги йому не перетнула куля»

1)Рядки означають, що

А)Шпичак усвідомив свою провину

Б)дядько боїться відповідальності

В)йому стало соромно перед родичами

Г)йому стало жаль лося.

2)У наведеному уривку зустрічається

А)пейзаж

Б)портрет

В)інтер*єр

Г)опис істоти.

3)Слово кортіло в уривку означає

А)не хотілося

Б)ввижалося

В)хотілося

Г)здавалося.

4)Вираз стрункі міцні ноги – це

А)епітети

Б)порівняння

В)метафора

Г)пейзаж.

5.Метафора присутня в рядку

А)хотів вірити, що лось оживе

Б) як ще недавно дітям, йому дуже кортіло

В) звівся на свої стрункі міцні ноги

Г) поки дороги йому не перетнула куля.

6. установіть відповідність між героями та їхньою характеристикою:

1)старший брат

2)дядько Шпичак

3)лось

4)молодший брат

А)спостережливий

Б)мудрий

В)розсудливий та відважний

Г)підлий і жорстокий

Д)сильний духом.

Домашнє завдання: письмово виконати завдання номер 11 та 12 на с. 211.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень