A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Божківський навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа І-ІI ступенів - дошкільний навчальний заклад"
Кролевецької районної ради Сумської області

математика

Дата: 01.04.2020 11:06
Кількість переглядів: 36

Тема уроку: Досліджуємо властивості величин

1. Каліграфічна хвилинка Написання цифри 6

2. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

Візьміть лінійку, кантур, літрову банку. Пригадайте, які величини ми можемо виміряти цими предметами? (лінійка-довжина, кантур-маса, ліьпрова банка-місткість)

У мене є стрічка, кавун, бочка. ПОєднайте їх у пари з попердніми предметами. Наприклад бочка-літрова банка-місткість...

3. Проблемна ситуація 

Візьміть зробіть дві смужки різного кольору ,одна довжиною 20 інша 10см і склейте їх. А потім спробуйте виміряти довжину смужки? (це не можливо зробити, бо смужка довша, ніж ваша лінійка).Як розвязати цю проблему. (поміряти частини смужки і значення довжин двох відрізків додати)

4. Робота з підручником с.109,завдання 1(усно)

- з яких частин складається ціле? З яких частин складається вся стрічка?торт? вміст банки?. Що можна сказати про довжину всієї стрічки? про масу цільго торта? місткість посудини?

Довжина всієї стрічки дорівнює сумі довжин його частин  с=а+в

Маса цілого торта дорівнює сумі маси його частин с=а+в

Якщо  вилити рідину із банки а і склянки в, то ціле відерце с буде повним. місткість відерця дорівнює сумі місткостей його частин- банки червого кольору і банки синього кольору с=а+в

Завдання 2

Назвіть частини цілого

- Із чого складається величина цілого в кожному випадку?

Завдання 3

Визначте масу всього винаграду 

Завдання 4 (визнач довжину ламаної)

5. Робота над задачею,завдання 5

6. Робота на листка с.39

www.yotube.com - відеоурок

 


« повернутися

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень