A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Божківський навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа І-ІI ступенів - дошкільний навчальний заклад"
Кролевецької районної ради Сумської області

математика

Дата: 31.03.2020 10:52
Кількість переглядів: 42

Тема уроку: Записуємо задачу коротко.Опорна схема задачі.

1.Назвіть числа від 0 до 9. Як іх називають у математиці? (одноцифрові). Як отримати найменше двоцифровечисло? 10-найменше двоцифрове число. Чому його так назвали? (в записі воно має два знаки-цифри). Сьогодні ми розпочинаємо новий розділ "Двоцифрові числа".

2. Каліграфічна хвилинка написання цидри 5

3. Усні обчислення . підручник с.108, завдання 1

4. Уточнення поняття задача та її складових.

- з чого складається задача?

як можна міркувати, аби визначити ключові слова задачі? (спочатку необхідно визначити, по кого або прощо йдеться в задачі. Саме це допоможе визначити ключові слова.

-як скласти короткий запис задачі?(слід записати ключові слова стовпчиком і поряд із ними-відповідні числові дані. Шукане число позначають знаком запитання)

- як позначити в короткому записі слово "всього"? (фігурною дужкою)

- як позначити в короткому записі запитання "на скільки більше?", "на скільки менше?"(круглою дужкою, поряд з якою записують слово №на" зі знаком запитання)

5. Ознайомлення з опорними схемами простих задач с.108,завдання 2

6.Складання короткого запису задач із використанням опорних схем с.108, завдання 3

7. Закріплення виченого матеріала с.108, завдання 4

https://rada.info/upload/users_files/24010766/af1202260f041f565f26cdf8d7d6a69c.pptx


« повернутися

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень