A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Божківський навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа І-ІI ступенів - дошкільний навчальний заклад"
Кролевецької районної ради Сумської області

Критерії оцінювання

Основні навчальні завдання:

üрозв’язання проблем і прийняття рішень;

üрозуміння, а не відтворення фрагментів інформації;

üоцінювання умінь, які визначають здатність працювати в команді;

üуміння слухати, розв’язувати конфлікти, вирішувати дискусійні питання і проблеми;

üуміння застосовувати знання в реальних життєвих ситуаціях.

ДЕ МОЖНА ЗНАЙТИ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ (ЕЛЕКТРОННИЙ РЕСУРС)

Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 13.04.2011 року № 329 [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11

                             КРИТЕРІЇ 
            оцінювання навчальних досягнень 
                учнів початкової школи 
 ------------------------------------------------------------------
|Рівні навчальних|Бали|Загальні вимоги до знань, умінь і навичок |
|    досягнень   |    |                  учнів                   |
|----------------+----+------------------------------------------|
|  I. Початковий |  1 |Учні засвоїли знання у формі окремих      |
|                |    |фактів, елементарних уявлень              |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  2 |Учні відтворюють незначну частину         |
|                |    |навчального матеріалу, володіють окремими |
|                |    |видами умінь на рівні копіювання зразка   |
|                |    |виконання певної навчальної дії           |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  3 |Учні відтворюють незначну частину         |
|                |    |навчального матеріалу; з допомогою вчителя|
|                |    |виконують елементарні завдання, потребують|
|                |    |детального кількаразового їх пояснення    |
|----------------+----+------------------------------------------|
|  II. Середній  |  4 |Учні відтворюють частину навчального      |
|                |    |матеріалу у формі понять з допомогою      |
|                |    |вчителя, можуть повторити за зразком певну|
|                |    |операцію, дію                             |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  5 |Учні відтворюють основний навчальний      |
|                |    |матеріал з допомогою вчителя, здатні з    |
|                |    |помилками й неточностями дати визначення  |
|                |    |понять                                    |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  6 |Учні будують відповідь у засвоєній        |
|                |    |послідовності; виконують дії за зразком у |
|                |    |подібній ситуації; самостійно працюють зі |
|                |    |значною допомогою вчителя                 |
|----------------+----+------------------------------------------|
| III. Достатній |  7 |Учні володіють поняттями, відтворюють їх  |
|                |    |зміст, уміють наводити окремі власні      |
|                |    |приклади на підтвердження певних думок,   |
|                |    |частково контролюють власні навчальні дії |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  8 |Учні вміють розпізнавати об'єкти, які     |
|                |    |визначаються засвоєними поняттями; під час|
|                |    |відповіді можуть відтворити засвоєний     |
|                |    |зміст в іншій послідовності, не змінюючи  |
|                |    |логічних зв'язків; володіють вміннями на  |
|                |    |рівні застосування способу діяльності за  |
|                |    |аналогією; самостійні роботи виконують з  |
|                |    |незначною допомогою вчителя; відповідають |
|                |    |логічно з окремими неточностями           |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  9 |Учні добре володіють вивченим матеріалом, |
|                |    |застосовують знання в стандартних         |
|                |    |ситуаціях, володіють вміннями виконувати  |
|                |    |окремі етапи розв'язання проблеми і       |
|                |    |застосовують їх у співробітництві з       |
|                |    |учителем (частково-пошукова діяльність)   |
|----------------+----+------------------------------------------|
|  IV. Високий   | 10 |Учні володіють системою понять у межах,   |
|                |    |визначених навчальними програмами,        |
|                |    |встановлюють як внутрішньопонятійні, так  |
|                |    |і міжпонятійні зв'язки; вміють            |
|                |    |розпізнавати об'єкти, які охоплюються     |
|                |    |засвоєними поняттями різного рівня        |
|                |    |узагальнення; відповідь аргументують      |
|                |    |новими прикладами                         |
|                |----+------------------------------------------|
|                | 11 |Учні мають гнучкі знання в межах вимог    |
|                |    |навчальних програм, вміють застосовувати  |
|                |    |способи діяльності за аналогією і в нових |
|                |    |ситуаціях                                 |
|                |----+------------------------------------------|
|                | 12 |Учні мають системні, міцні знання в обсязі|
|                |    |та в межах вимог навчальних програм,      |
|                |    |усвідомлено використовують їх у           |
|                |    |стандартних та нестандартних ситуаціях;   |
|                |    |самостійні роботи виконують під           |
|                |    |опосередкованим керівництвом; виконують   |
|                |    |творчі завдання                           |
------------------------------------------------------------------ 
                          
                             КРИТЕРІЇ 
                  оцінювання навчальних досягнень учнів 
                                основної й старшої школи 
 

------------------------------------------------------------------
|Рівні навчальних|Бали|  Вимоги до знань, умінь і навичок учнів  |
|    досягнень   |    |                                          |
|----------------+----+------------------------------------------|
|  I. Початковий |  1 |Учні розрізняють об'єкти вивчення         |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  2 |Учні відтворюють незначну частину         |
|                |    |навчального матеріалу, мають нечіткі      |
|                |    |уявлення про об'єкт вивчення              |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  3 |Учні відтворюють частину навчального      |
|                |    |матеріалу; з допомогою вчителя виконують  |
|                |    |елементарні завдання                      |
|----------------+----+------------------------------------------|
|  II. Середній  |  4 |Учні з допомогою вчителя відтворюють      |
|                |    |основний навчальний матеріал, можуть      |
|                |    |повторити за зразком певну операцію, дію  |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  5 |Учні відтворюють основний навчальний      |
|                |    |матеріал, здатні з помилками й            |
|                |    |неточностями дати визначення понять,      |
|                |    |сформулювати правило                      |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  6 |Учні виявляють знання й розуміння основних|
|                |    |положень навчального матеріалу. Відповіді |
|                |    |їх правильні, але недостатньо осмислені.  |
|                |    |Вміють застосовувати знання при виконанні |
|                |    |завдань за зразком                        |
|----------------+----+------------------------------------------|
| III. Достатній |  7 |Учні правильно відтворюють навчальний     |
|                |    |матеріал, знають основоположні теорії і   |
|                |    |факти, вміють наводити окремі власні      |
|                |    |приклади на підтвердження певних думок,   |
|                |    |частково контролюють власні навчальні дії |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  8 |Знання учнів є достатніми. Учні           |
|                |    |застосовують вивчений матеріал у          |
|                |    |стандартних ситуаціях, намагаються        |
|                |    |аналізувати, встановлювати найсуттєвіші   |
|                |    |зв'язки і залежність між явищами, фактами,|
|                |    |робити висновки, загалом контролюють      |
|                |    |власну діяльність. Відповіді їх логічні,  |
|                |    |хоч і мають неточності                    |
|                |----+------------------------------------------|
|                |  9 |Учні добре володіють вивченим матеріалом, |
|                |    |застосовують знання в стандартних         |
|                |    |ситуаціях, уміють аналізувати й           |
|                |    |систематизувати інформацію, використовують|
|                |    |загальновідомі докази із самостійною і    |
|                |    |правильною аргументацією                  |
|----------------+----+------------------------------------------|
|  IV. Високий   | 10 |Учні мають повні, глибокі знання, здатні  |
|                |    |використовувати їх у практичній           |
|                |    |діяльності, робити висновки, узагальнення |
|                |----+------------------------------------------|
|                | 11 |Учні мають гнучкі знання в межах вимог    |
|                |    |навчальних програм, аргументовано         |
|                |    |використовують їх у різних ситуаціях,     |
|                |    |уміють знаходити інформацію та            |
|                |    |аналізувати її, ставити і розв'язувати    |
|                |    |проблеми                                  |
|                |----+------------------------------------------|
|                | 12 |Учні мають системні, міцні знання в обсязі|
|                |    |та в межах вимог навчальних програм,      |
|                |    |усвідомлено використовують їх у           |
|                |    |стандартних та нестандартних ситуаціях.   |
|                |    |Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, |
|                |    |узагальнювати опанований матеріал,        |
|                |    |самостійно користуватися джерелами        |
|                |    |інформації, приймати рішення              |
------------------------------------------------------------------ 

Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 року № 1222 [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1222729-13/stru


School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень